Digital synlighet for reiselivs- og opplevelsesbedrifter
I forbindelse med at Mesternes Mester (premiere i januar) vil skape økt interesse for landsdelen vår, ønsker vi å hjelpe regionens reiselivsbedrifter med å styrke sin digitale synlighet. Vi skreddersyr gjerne etter ditt behov.
- 3 timers workshop sammen med to andre bedrifter. Her får du en digital gjennomgang, med forslag til tiltak som kan gjøres for neste sesong, og hva du bør jobbe med på sikt. Du vil også få en individuell plan for hvordan bli mer synlig digitalt. Det vi være fokus på en praktisk tilnærming som passer for deg. Jobber du mest fra mobilen eller PC? Vi tilpasser. Pris for workshop: 2.400,-
Oversikt over digital synlighet for din bedrift
Google min bedrift
Tiktok
SEO
Struktur nettside
Brukervennlighet
Standard sikkerhetsrutiner for sosiale medier: Dette må på plass.
- Inntil 15 timer individuell oppfølging av Tone eller Sandra. Du bestemmer hvor mange timer du vil bruke. Du velger etter eget behov om du vil ha oppfølging av Tone eller Sandra, eller begge. Pris per time: 300,-
Man kan velge å gjennomføre hele opplegget eller kun én av delene, dvs. kun workshop eller kun individuelle timer.
Tone Larsen er digital markedsfører med 8 års erfaring, har drevet Something Else Marketing i 6 år. Spesialiserer seg på digital annonsering. Hun er Google Partner og Meta-sertifisert. Jobber med både små og store bedrifter og nettbutikker og har kunder over hele landet.
Sandra Lovise Sætrang Olsen er markedsfører og digital innholdsskaper med fokus på organisk trafikk. Tidligere journalist, jobber som fotograf og med alle typer innhold.
PÅMELDING OG SPØRSMÅL RETTES TIL:
Are Østmo, are@naringshagen.no, 41452725